wtorek, 9 września 2008

Mała, wielka litera a wpływ na pozycje

Niech mnie kule biją! Nigdy bym nie pomyślał, że do tego dożyję, ale muszę to powiedzieć: dopadło mnie. Otóż, pisownia ANCHORÓW z dużej lub małej litery - konsekwentnie - daje różnice w wynikach wyszukiwania frazy. Na pewno niebagatelne znaczenie ma także fakt, że ta sama fraza jest w meta keywords pisana.... wielką literą. To na pewno nie jest wyjątek potwierdzający regułę.
Czekałem kilka dni z tymi wnioskami, ponieważ mogło to być spowodowane odpytywanie rónych DC. Sprawdzenie kilkukrotne pozycji z uwzględnieniem ustawień, przeglądarki oraz różnych proxy pozwoliło zapisać wyniki i wnioski. Z wyników wyszło, że za każdym razem fraza z wielkiej litery była wyżej niż pisana normalnie. Wszystko przez konsekwente pisanie anchora...

Brak komentarzy: